Шевцова Ганна Геннадіївна

Керівник центру доліцейської підготовки та додаткових освітніх послуг Херсонського академічного ліцею імені О.В. Мішукова ХМР при ХДУ.

У 1998 році закінчила Херсонський державний педагогічний інститут, спеціальність «Початкова освіта». У 2014 році закінчила магістратуру ХДУ. З 2014 року – аспірантка кафедри «Педагогіки та психології освітнього менеджменту» ХДУ.

Свої педагогічні здібності зараз реалізує в роботі з дітьми 5-6-річного віку. Комплексна підготовка дошкільнят до вступу в перший клас - її теперішній повсякденний обов’язок. Учні «0»-го класу отримують елементарні математичні уявлення, знайомляться з навколишнім середовищем, формують навички грамоти та усного мовлення. Вихованці Ганни Геннадіївни дисципліновані, організовані та уважні.

Готуючи різноманітні тематичні заходи, свята, допомагає дітям розкрити їхні творчі здібності. Вона залучає батьків до співпраці та вчасно надає педагогічні поради, допомагає подолати психологічні труднощі, які часто виникають у дітей дошкільного віку.

Бородіна Олена Євгенівна

викладач хімії, спеціаліст вищої категорії, учитель-методист

Бородіна Олена Євгенівна працює на посаді викладача хімії Херсонського академічного ліцею імені О.В. Мішукова ХМР при ХДУ з 2001 року.

Ерудований спеціаліст. Досконало володіє фактичним матеріалом, активізує пізнавальну діяльність учнів, запроваджує в практику роботи інтерактивні форми та методи навчання.

Результативність педагогічного пошуку Олени Євгенівни втілюється в проведенні інтегрованих занять, в уроках-конференціях, уроках-дослідженнях, у стендових заняттях, які сприяють розвитку в ліцеїстів навичок пошукової діяльності.

Її вихованці усвідомлено засвоюють навчальний матеріал, беруть активну участь і є призерами інтелектуальних змагань, предметних олімпіад, конкурсу – захисту науково-дослідницьких робіт МАН.;

Мантула Тетяна Василівна

викладач англійської мови, спеціаліст вищої категорії Херсонського академічного ліцею імені О.В. Мішукова ХМР при ХДУ, учитель методист. У 1957р. закінчила Київський державний педагогічний інститут іноземних мов за спеціальністю "Англійська та німецька мови» З 2001 року працює в ліцеї.

Тетяні Василівні властиві творчий підхід до справи, логічна завершеність занять, послідовність викладу навчального матеріалу, педагогічно обґрунтована вимогливість, диференційований підхід, ретельність підготовки, співтворчість з учнями. Її вихованці наполегливо оволодівають знаннями з іноземної мови, вільно спілкуються англійською мовою, впевнено посідають призові місця на Всеукраїнських олімпіадах всіх рівнів. Усі її випускники успішно навчаються у вузах. Проблема, над якою працює викладач - «Застосування акмеотехнології «створення ситуації успіху» на уроках англійської мови». Має нагороди: Подяку міського голови м. Херсона, 2004р, нагрудний знак МОН України «Відмінник освіти України», 2004р., Почесну грамоту Херсонської обласної ради,2008р., цінний подарунок Голови Верховної ради України, 2010.

Маликін Сергій Володимирович

Старший викладач англійської мови кафедри іноземної філології Херсонського академічного ліцею імені О.В. Мішукова ХМР при ХДУ, вчитель-методист.

Освіта:

1979-1984 р. – навчання у Київському державному педагогічному інституті імені О. М. Горького на філологічному факультеті, спеціальність «Російьска мова та література, іноземна (англійська) мова»
1986-1988 –вчитель англійської мови, Воркутинська середня школа №32
1989-1990 – вчитель англійської мови Херсонської середньої школи №51. З 1990 – 1991 виконував обов'язки заступника директора з навчальної роботи.
З 1991 року – викладач англійської мови Херсонського академічного ліцею імені О.В. Мішукова ХМР при ХДУ.

Почесні грамоти:

  1. Грамота управління освіти Херсонської міської ради №1026-К від 29.09.04 за плідну працю у справі навчання та виховання підростаючого покоління
  2. Грамота управління освіти Херсонської міської ради №180-К від 17.05.99 за сумлінне та плідне служіння на ниві освіти
  3. Грамота управління освіти Херсонської міської ради 2007 р. за професійне використання мультимедійних технологій у конкурсі «Дистанційний вчитель року».
  4. Грамота управління освіти Херсонської міської ради №409-К від 24.11.09 за сумлінну плідну працю, вагомий особистий внесок у справу навчання та виховання підростаючого покоління.
Використовуючи на практиці у викладанні англійської мови інформаційні технології ставить за мету реалізацію таких завдань, як:
  • формування та розвиток умінь, навичок читання з безпосереднім використанням матеріалів мережі Інтернет, елементів дистанційної освіти;
  • удосконалення умінь аудіювання на основі адаптованих та автентичних звукових текстів;
  • формування умінь і навичок перекладу та реферування текстів за фахом;
  • удосконалення умінь монологічного та діалогічного мовлення;
  • розширення активного та пасивного словників, ознайомлення з лексикою сучасної іноземної мови, яка відображає певний етап розвитку культури країни, соціального та політичного ладу суспільства:
  • формування елементів глобального мислення (діалог культур);
  • формування стійкої мотивації пізнавальної діяльності, потреби використання іноземної мови у реальному спілкуванні;
  • формування культури спілкування.

Петренко Світлана Анатоліївна

Викладач іспанської та англійської мов, спеціаліст І категорії, завідувач кафедри іноземних мов Херсонського Академічного ліцею імені О.В. Мішукова при Херсонському державному університеті Херсонської міської ради

У 2005 році закінчила Херсонський державний університет і здобула вищу освіту за спеціальністю „ПМСО. Англійська, іспанська мова та література”.

З 2005 року є викладачем ліцею, який успішно втілює у життя педагогічні ідеї, розкриваючи потенціал своїх учнів, завдяки чому вони щорічно стають призерами та переможцями Всеукраїнської олімпіади з іспанської мови. Постійно підвищує свій кваліфікаційний рівень та вдосконалює методику викладання, відвідуючи науково-методичні семінари та конференції, знаходиться у постійному творчому пошуку.

Посисаєва Аліна-Ангеліна Валеріївна

Учитель української мови та літератури

У 2012 році закінчила Херсонський державний університет за спеціальністю «Філологія (українська мова та література)», отримавши диплом магістра з відзнакою.

Має високий рівень професійної підготовки.Їй притаманні організованість, відповідальність та цілеспрямованість у роботі.

Комунікативна, креативна й толерантна, легко знаходить підхід до учнів, заохочуючи їх до активного навчання, яке вважає яскравим творчим процесом.

У роботі з дітьми спирається на вислів Сократа: «У кожній людині є сонце, тільки дайте йому світити». Застосовує ціннісно-орієнтаційніий підхід до учнів.

Працює в Херсонському державному університеті та Херсонському Академічному ліцеї імені О.В.Мішукова при Херсонському державному університеті Херсонської міської ради, поєднуючи роботу зі здобуванням другої вищої освіти на факультеті культури та мистецтв ХДУ.

Пугачова Наталія Ігорівна

Після закінчення Херсонського педінституту імені Н.К.Крупської у 1974 році працювала вчителем біології у школах № 20 м. Миколаєва, № 38, № 28, № 20 м. Херсона. Скрізь її оточувала обдарована молодь. Її учні ставали призерами обласних, республіканських, міжнародних Соросовських олімпіад з біології та екологїї. Сама отримала звання «Соросівський вчитель», нагороджена значком «Відмінник освіти України» та багатьма грамотами обласного та міського управлінь освіти, Міністерства освіти і науки України. З 1999 року працювала завідувачем науково-методичної лабораторії біології та основ здоров’я Південноукраїнського регіонального інституту післядипломної освіти педагогічних кадрів, з 2010 року – старшим викладачем кафедри теорії та методики викладання природничо-математичних та технологічних дисциплін РІПО.

Працюючи вчителем Пугачова Н.І. ділилася своїми методичними наробками на курсах підвищення кваліфікації і як викладач біології, і як класний керівник. Нею у співавторстві розроблені: авторські програми факультативів та спецкурсів для класів з поглибленим вивченням біології, такі як «Зоологія. Ботаніка», «Латина - Біологія», «Введення в біологію», «Практична біологія»; збірку оригінальних дидактичних матеріалів «Такий дивовижний світ рослин»; посібник для тематичного оцінювання навчальних досягнень учнів - 9 клас; творчі завдання «Спробуй свої сили»; навчально-методичний посібник «Екологічна стежка дендронасаджень Херсона», конспекти уроків-тренінгів з інтегрованого предмету «Основи здоров’я» - 7 клас №3, 5, 28 у посібнику для вчителя авторів Т.В. Воронцової, В.С. Пономаренко; статті за біо, еко-здоров’язберігаючою тематикою.

Наталія Ігорівна брала активну участь у роботі міського методоб’єднання вчителів біології м. Херсона, підготовці та проведенні Міжнародного семінару «Молекулярна біологія в сучасній школі», Всеукраїнського турніру юних біологів (2006 р.)та Всеукраїнської олімпіади з біології та екології (2007 р.), в обласних конференціях, курсах. Пугачова Н.І. опікується питаннями культури здоров’я в системі освіти, створює умови для удосконалення викладання предмету «Основи здоров’я», координує впровадження факультативу «Школа проти СНІДу», Всеукранського інтерактивного конкурсу «Колосок» у навчальних закладах області.

За словами колег Наталія Ігорівна Пугачова - неординарна творча особистість, грамотний педагог. Їй притаманні дух пошуку, новаторство, щира закоханість у справу, якій служить. Вона працює творчо, самовіддано, з високим рівнем професіоналізму. Це вдумлива, ерудована, відповідальна, толерантна та доброзичлива особистість. Дисциплінована, вимоглива перш за все до себе. Легко продукує ідеї та втілює їх у роботі.

Соцька Ірина Вікторівна

практичний психолог ліцею

Aспірантка Київського інституту соціальної та політичної психології, випускниця ліцею 1997 року.

Переможець конкурсу Одеської обласної групи медіації «Толерантність. Порозуміння. Злагода» з номінації «Тематична програма».

Почесна грамота Херсонського міського голови за професіоналізм, вагомий особистий внесок у навчання молоді та підготовку переможців Всеукраїнської учнівської олімпіади у 2011р.

Є тренером програми «Сприяння просвітницькій роботі «Рівний – Рівному» серед молоді України щодо здорового способу життя».

Є медіатором шкільної служби порозуміння та тренером по роботі із відновними практиками в навчальних закладах.

Закінчила аспірантуру Київського інституту соціальної та політичної психології, працювала над темою «Соціально-психологічна адоптація молодого вчителя у роботі зі старшокласниками».